13 Ekim 2014 Pazartesi

Granny Brownie (◐◞౪◟◑’)┐

Merhaba küçük patatesler,
Hani bazen çok beğendiğiniz bir şarkı olur da, onu nefret edene kadar sürekli dinlersiniz ya; işte bu günün outfiti de benim için öyle bir şey.



Gözlüğün yansımasındaki Brownie'lere merhaba deyin! (^_^)/



Beni suçlayabilir misiniz? Bu kazağın her şeyin üstüne atılabilitesi yok mu? Hem de tam istediğim "işsiz yazar, sanatçı, sanat tarihi mezunu" havası da var. Kendisini Mango'nun ücra köşelerinde buldum. 50 lira gibi bir fiyat bayıldım ki bence sonbahar/kış sezonu için hiç fena bir fiyat değil.

İçimdeki bordo askılıya gelirsek, ne söyleyeceğinizi biliyorum: babaanne atleti. -_- Evet sanırım gerçektende öyle. Bu üstten hepimizin anneannesi, babaannesi, hatta annelerimizde (bknz. benimki) bile var. Alırken tereddüde düşmemin sebebide buydu. Fakat rengine aşık oldum, aldım naapıyım. DON'T JUDGE ME (T_T)

Pantolon - Mango
Çanta - Koton

Artık hepinizi babaanne atletleriyle görmek istiyorum. Önyargılarımızı aşalım! (ノಠ益ಠ)ノ

29 Eylül 2014 Pazartesi

Little Hearts ♡



Babydoll elbiseleri takıntımdan kurtulduğumu zannediyordum fakat yanılmışım. (-_-)' Ama bu elbiseyi gördüğünüz zaman sizde bana hak vereceksiniz.



Uzaktan puantiyeli bir elbise gibi gözüküyor ama aslında üstünde küçük kalpler var (*≧▽≦).  So beautiful, much perfect, such hearts, wow. Başka söze gerek var mı? Haksız mıyım? HAKSIZ MIYIM? 
Eveeet, üstümdeki kazak bir önceki postumdaki kazak. Gardırobumdaki her şeye uyuyor derken ciddiydim. Bugünlerde ne zaman üşüsem elimi attığım ilk şey bu oluyor. Şöyle önümde envayi çeşit bordo kazak olsa hepsini alırdım. Sanırım bordo rengi yeni obsession'ım olabilir. 
Elbise ve kazak- H&M
Çanta - İkinci el
Sizin de kıyafet yada renk takıntınız var mı? Varsa bir yorum bırakın. Yalnız değilsiniz! 
\(^▽^)/

25 Eylül 2014 Perşembe

FNO14 Look

Merhaba

Dağınık yurt odası arka planına yeniden hoş geldiniz. 





En sonunda bu sene fashion's night out'a gidebildim. Mağazalarda çalan dj'ler ve dikkat çekmek için hoplayıp zıplayan satış görevlileri dışında benim için normal bir alışverişten pek bir farkı yoktu. Üstümdeki kıyafetlerin hiç birini de o geceye özel indirimli mağazalardan almadım. Şimdi düşündüm de, pek de avantajlı olmamış bu iş. Her neyse, alışveriş alışveriştir!
Uzun zamandır ekoseli bir etek istiyordum, sonunda buldum, artık kına yakabilirim gençler. Boyu baya kısa, giydiğim zaman ikide bir frikik vermemek için değişik pozisyonlara giriyorum, ama olsun naapalım. (moda uğuruna verdiğim savaşlar)
Üstümdeki bordo kazağı da üç gündür aralıksız giyiyorum.
"Kokutçaksın güzelim kazağı Brownie" diyeceksiniz ama bir kazakta gardırobumdaki her şeye uyabilir mi be kardeşim? Hemde yirmi liraydı BEST SWEATER EVEEER XO
Tişörtün üstünde ise "the darker the tee, the brighter you seem" yazıyor. Neden bilmiyorum ama bu tişört sayesinde tam beş tane high five aldım. BEŞ TANE. Hala ne olduğunu anlamış değilim.

Tişört - Pull&Bear
Etek - H&M
Kazak  - H&M

Daha sık yazmaya çalışacağım, lütfen kızmayın. :3
İyi alışverişler!

27 Temmuz 2014 Pazar

Pom Pom Shorts

Merhaba (ಠ ∩ಠ)
Belim tutuldu, omurgamı zar zor düz tutuyorum, saat sabaha karşı iki, ama yinede bu postu yazıcam. Böyle çılgınca davranışlarda bulunmamın sebebi BİR; yazmayı özlemem, İKİ; sürekli yazmamı talep eden siz psikopat okuyucularım. Üzgünüm bir türlü zaman ayıramadığım için. Bahanem yok sadece tembelim. Bu arada belim konusunda ciddiyim, fotoğraflarda yamuk çıkmış olabilirim. 

Ama müjdemi isterim! Artık iğrenç arka planlara mağruz bırakılmayacaksınız bu blogda. Odama yeni perdeler aldım (şükür), ve fotoğraflarım için harika bir zemin oluşturuyorlar. Tabi bu ben İzmir'de olduğum sürece devam edecek. İstanbul'da dağınık yurt odası arka planıyla devam etmek zorundasınız.



Öncelikle, bu şort için ne söyleyeceğinizi biliyorum. Bu bir plaj şortu değil. Değil! Olamaz! Onu Penti'den almış olmam bu gerçeği değiştirmez. Ben plaja pazardan aldığım üç beş kuruşluk paçavraları giyerim, böyle muhteşem şortları değil. Yani kusura bakma Penti ben bunları plaj dışında her yere giyiyorum. Deal with it. (⌐■_■)

İkinci olarak, evet saçlarımı kestirdim. Hiç yaşadınız mı bilmiyorum ama İzmir'in yaz sıcağı cehennem gibidir. Benim 1 metrelik kürk gibi sırtımda salınan o saçlarla İzmir'de bir yaz geçirmem mümkün değildi. Hemde bir aylık stajım varken. Bir de uçları çok kırılmıştı. Her neyse bunu açıklığa kavuşturmak istedim. 12 yaşında bir çocuk gibi göründüğümün farkındayım, muhtemelen gittiğim her +18 mekanda kimlik sorulacak ama saçlarım uzayana kadar yapabileceğim bir şey yok (⌣_⌣”)

Üçüncü olarak... Eveeet? Bir değişiklik var mı bahsetmediğim? Hmm? HMM? (;¬_¬)
Evet o paramparça olmuş, artık çokta siyah olmayan Converse'lerimin yenisini aldım. Artık bir sokak çocuğu gibi çıkmayacağım karşınıza. Bence bunun için bir alkış alabilirim. şakşakşakşak. Sanırım sıra yavaştan parçalanmaya başlayan Koton çantamda. Aynısını bulsam yeminle alırım. Ama Koton'un bu çantayı hala ürettiğini hiç zannetmiyorum.

Uyuyorum artık yeter.

Sorunuz olursa aşağıya yorum bırakabilirsiniz. İyi geceler! 
ヽ(=^・ω・^=)丿

13 Haziran 2014 Cuma

Meraba Hayır Ölmedim

Merhaba
Hayır ölmedim, yaşıyorum. Tam bir pisliğim, farkındayım. Bitmek bilmeyen finallerim, daha sonra yaptığım tatil ve tatil sonrası ateşlenip yataklara düştüğüm hastalığım sırasında yazamadığım için üzgünüm. Fakat yıkılmadım, ayaktayım, dertlerimle baş başayım. Haydi bakalım.

Bugün yaz okulu başlamadan yapmak istediğim alışverişi yaptım (bir saatlik alışverişe alışveriş denirse tabi). Çok fazla param ve zamanım yoktu, bu yüzden sadece aşağıda gördüğünüz bluzu ve eteği, ayrıca birde bikini alabildim. Son girdiğim mağazadan da kovuldum sayılır. Ama no problem, sorun değil, sorun değil Bershka... şş şş şş şşşş önemli değil bana bi ara yemek ısmarlarsın. Canım benim. 




Beyaz perde görünümlü bluzumu Berska'dan aldım. Aceleden denerken ne kadar transparan olduğunu fark etmemişim. Fark edince içime başka bir şey giymek zorunda kaldım. Yazın cehennem sıcağında napacağım bilmiyorum. Yarı çıplak gezerim heralde.
Annemlerin şorta benzettiği bu eteği ise Pull & Bear'dan aldım. Önündeki açıklığı çok hoşuma gitti ama giyerken ekkkkstra dikkatli olmam lazım. İnanılmaz bir frikik potansiyeli var. 
Sonsuz sembollü bilekliğim ise daha öncede bahsettiğim kenditasarım'dan. Bu blog hakkında daha fazla dırdır ettiğim postu okumak isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
http://brownielovesbrownies.blogspot.com.tr/2013/08/i-japan.html
Aldığım hiç bir şeyin fiyatını yazmadım, çünkü bütün etiketler odamda duruyor ve ben odama gitmeye çok üşeniyorum. Eğer öğrenmek isterseniz bi yorum bırakırsınız gider bakarım.

Hadi eyw

12 Mayıs 2014 Pazartesi

What I WOULD Have Worn To The Festival

Bu cumartesi okulun bahar şenliğine, HAVA BOK GİBİ OLMASAYDI, giyeceğim şeyleri sizinle paylaşmak istedim sayın okuyucular.







Lanet tabiat ana. Hem doğru düzgün eğlenemedim, hem çok sevdiğim kimonomu giyemedim, hem de iki saat ayakkabılarımdan çamuru çıkarmakla uğraştım 
>:( DAFUQ

Elbise - Mango
Kimono - vesst.com
Çanta - Koton
Madeni paralı kolye, şapka ve 
güneş hariç tüm yüzükler - Bershka
Güneşli yüzük - random 2. el dükkan
Ayakkabılar - H&M

Evet bu leopar desenli ayakkabıların her renginden almayı planlıyorum, çünkü sadece 30 lira ödedim. 30 LİRA ಠ_ಠ

İyi alışverişler (;-_-)ノ

29 Nisan 2014 Salı

Chicnova Velvet Skirt

Sonunda!
Bir şeyler yazmaya vakit bulabildim. Aslında buldum sayılmaz. Şuan deli gibi ENGR çalışıyor olmam lazım, ama dikkatimi toplayamıyorum bir türlü >:( Bende boş boş oturmak yerine productive olıyım dedim. İyi etmişim demi.





Chicnova.com'dan sipariş ettiğim kıyafetler bugün geldi. Birisi de bu kadife etek. Aylardır ucuz kadife etek arıyordum. Chicnova'daki bu etekte ben aldığım sırada indirimdeydi. Tam fiyatını hatırlamıyorum ama 10 dolar civarı olması gerek. Asıl istediğim renk olan bordoyu bulamadım ama bu pembe de fena değil. İyiki de gidip Romwe'deki 35$ 'lık olanı almamışım. 
Gerçi sağım solum belli olmaz, belki gider alırım çok takmayın bu lafımı :|
Chicnova'dan kısaca bahsetmem gerekirse, Romwe ve Sheinside'a çok benzer bir site. Yani aşağı yukarı aynı ürünler var. Onlar gibi bütün dünyaya bedava kargo seçeneği de sunuyor. Kargo süresi ise yaklaşık bir ay sürüyor.
Eteğin linkini aşağıda bulabilirsiniz:  (şuan fiyatı 20$ :[ )

http://www.chicnova.com/gold-velvet-skirt.html

Üstümdeki diğer parçalar ise:
Tişört - Storenvy
Creepers - Dresslink
Deri ceket - Zara

Bu arada! Yeni aldığım telefon kabını da göstermeden geçmeyeceğim. Deli gibi herkese bu kabı gösteriyorum fakat ben hariç kimse harikalığının farkında değil gibi :/ 


Daha önce hiç alışveriş yapmadığım etsy.com'dan aldım bu kabı. Neden diye sorarsanız, gereksiz pahalı buluyorum etsy'i. Bu kap diğer ürünler kadar pahalı değildi. Bu kabı yapan kız daha başka bir sürü harika kap yapmış. Göz atmak istersiniz diye linkini aşağı koyuyorum. Şahsen ben 3948923 tane daha almak istiyorum :|

https://www.etsy.com/shop/AlinaCase?page=1

Artık derse dönmem gerek.
Size iyi alışverişler! (^_^)/

21 Mart 2014 Cuma

HELP ME, MAKE YOURSELF USEFUL.

SAKIN bana Brownie çorabın kaçmış yazmayın. Biliyorum. Zaten dünya üzerinde çorabı kaçmış olan her insan çorabının kaçtığını kesinlikle biliyordur. Bu yüzden ayrıca belirtmenize gerek yok.

Her neyse. Yoğun ders ve sınav programım sonunda biraz hafifledi (sadece hafifledi, bitmedi). Bende bu fırsatı dışarı çıkarak değerlendirmeyi planlıyorum. Fakat küçük bir fashion dillema'sı içerisindeyim. Bu yüzden sizden yardım istiyorum sevgili dünyalılar. A MI DİYİM B Mİ DİYİM?




İki kombinde de Trendyol'dan aldığım aynı tulumu giyiyorum. Fakat üstüme deri ceket atıp götümü mü dondurıyım yoksa çizmelerimi giyip ayaklarıma su mu toplatıyım karar veremedim.

Ne düşündüğünüzü söylemekten çekinmeyin! Ben burada bunun için varım.

Your friendly neighbourhood
Brownie

3 Mart 2014 Pazartesi

Black & White

Hemen bir alkış alıyım. ( ̄ω ̄)

"şakşakşakşakşak"

Neden? Çünkü yine başarılı bir tişört alışverişi gerçekleştirmeyi başardım. Wohoooo! Beyaz tişört koleksiyonumla bir müze açabilirim resmen, ama umrumda değil ÇÜNKÜ BU SAHİP OLDUĞUM EN TATLI ŞEY. O(≧▽≦)O
Gerçekten, bu tişörte sadece bakmak bile beni gülümsetebiliyor. Söyleyin, kaç tane tişört size bunu yapabilir? hımm? hımmm?  (;☉_☉)



(yakından görün diye bide selfie çektim :3)

Evet, tamam hazır mısınız? Yazıyorum ozaman:

"You and me are like cats and dogs. Always fighting, but always together"

yaaaaaaa (。’▽’。)♡  Gözlerim doldu yine. (T_T)

Bu nacizane tişötü H&M'de buldum. Fiyatı sadece 20 liraydı. Bende hemen kaptım tabi kehkehkeh >:D Aldığım günden beri giyiyorum ve modelinden kumaşına kadar her şeyinden çok memnunum.

Üstümdeki diğer parçalar:

Etek - Pull & Bear
Ayakkabı - (anası ağlamış) Converse
Yün ceket - Bershka

Şimdi izninizle 5 bölümünü birden indirdiğim "The Walking Dead" oyununu oynıcam :3 Bir sorunuz olursa mutlaka yorum bırakın.

Ja!

15 Şubat 2014 Cumartesi

OOTD And A Mini Review : miniinthebox.com

Merhabalaar :3

Bugün hem bir kombinim hemde mini bir eleştirim var. Her zaman olduğu gibi öncelikle kombinimden başlıyorum.



Tişört - Pull & Bear
Deri ceket - Zara
Kapşonlu ceket, pantolon, botlar - H&M
Çanta - Koton

Bu kombin sevdiğim her şeyi bir arada içeriyor: rahat bir tişört, kapşonlu bir ceket , skinny bir pantolon, deri ceket ve deri botlar. Evet, beni çok soğuk olmayan bir kış gününde rahatlıkla böyle görebilirsiniz. Hem okulda, hem de dışarıda giyebileceğim bir kıyafet. Genelde de okula tişörtü veya pantolonu değiştire değiştire giyiyorum zaten.

Gelelim şu eleştiriye. Daha önce bahsettim mi bilmiyorum, fakat yakın zamanda telefonumu değiştirdim. Tabi diğer her eşyama da yaptığım gibi telefonumu da özelleştirmek istedim. Özelleştirmek derken, diğerlerininkinden daha farklı kılmayı kastediyorum. 

"Kısacası yeni bi telefon kabı aldın Brownie."

Evet. Aldığım sitenin adı "miniinthebox.com". Seçtiğim kabı ise aşağıda görebilirsiniz.


Daha önceki telefonum için de yine bu siteden kap almıştım.


(Kedinin bir bıyığını ben kopardım. Bana o şekilde gelmedi. Merak etmeyin :D)

Siparişinizin gelmesi yaklaşık 3-4 hafta sürüyor. Her telefon için tonlarca seçenek var ve sadece telefon kabı da satmıyorlar. Takı, şarj aleti gibi küçük şeylerde satıyorlar. Fiyatlarıysa çok ucuz. Mesela ilk resimdeki iphone kabı için 5$ civarı bir fiyat ödedim. Eğer siz de benim gibi telefon kabı manyağı iseniz bir göz atın derim.

Hepinize iyi haftasonları! (^_^)/

9 Şubat 2014 Pazar

THIS DRESS WAS MEANT FOR ME! >:0

I was made for lovin you baby
You were made for lovin meee
and I cant get enough of you baby
Can you get enough of meeee?

KISS grubu sanki bu şarkıyı size bugün göstereceğim elbise hakkında hissettiklerimi bilerek yazmış. Gösteriyim de neden bu kadar çığrındığımı anlayın.





Bir elbiseden istediğim her şeye sahip: babydoll modeli, papatya deseni, mükemmel boy.. Dediğim gibi, tamamen benim için yapılmış gibi bir elbise. PULL & BEAR BU İŞİ BİLİYO BE ABİCİM.
Naapsam pull & bear'ın sahibiyle mi evlensem acep.

Her neyse, son zamanlarda pek fazla post yapamadığımı biliyorum. Bu yüzden " ay brownie hadi yeni post at, ay brownie bizim için çok meşgul ayayyaayayy" diye zırvalamayın. AL İŞTE MİS GİBİ POST >:( Hazır derslerim hafifken bol bol dışarıda vakit geçiriyorum sadece. Önemli bişey yaptığım yok.

Bu arada, elbise dışında üstümdekiler:
Ayakkabı - Vans
Yün ceket - Bershka

Daha fazla söyleyecek birşeyim kalmadı sanırım.
Ha son olarak, blogumun teması kafayı yemiş durumda farkındayım. Düzeltmeye çalışıyorum.
Sorunuz olursa yorum bırakın.

Au Revoir!

 
Images by Freepik